lis 25 2008

Starcie operatorów pocztowych


Poczta Polska a In Post – walka o klientów? Tak Poczta Polska, jak i prywatna firma usługowo – pocztowa In Post na dobre zaczęły walkę o klientów. Ta druga po wygranej bitwie o „blaszki”, przy użyciu których mogła dostarczać paczki o wadze poniżej 50 g (wyłączność w tej dziedzinie wciąż należy do Poczty Polskiej), postanowiła wprowadzić dodatkowe ułatwienia dla własnych klientów. Firma wcieliła bowiem w życie możliwość ubezpieczenia korespondencji pocztowych(szczególnie ważnych listów poleconych ekspresowych a także pączek). Daje to pewną gwarancję zwrotu kosztów w wypadku zniszczenia lub utraty ubezpieczonej paczki.

In Post Finanse oferuje dodatkowo m.in. możliwość nadawania przekazów pieniężnych krajowych oraz zagranicznych, a klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych oraz pożyczkowych jak również możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp.. również w miejscu zamieszkania za pośrednictwem listonoszy tej spółki. Do podstawowych zalet korzystania spośród usług tej firmy należą z pewnością terminowość, jakość serwisu oraz atrakcyjne ceny. Na uwagę zasługuje także uruchomienie systemu śledzenia przesyłek, który pozwala sprawdzać na jakim etapie doręczania jest ich korespondencja za pośrednictwem oficjalnej witryny operatora.

O tym jak dynamicznie rozwija się firma świadczy chociażby fakt, iż chociaż rozpoczęła swoją działalność w 2006 r. w obecnie chwili posiada już przedstawicielstwa w 90 miastach całej Polski jak również 800 Punktów Obsługi Klienta. W 2007 r. In Post zostało laureatem Międzynarodowego Konkursu "EuroCertyfikat", natomiast w 2008 roku uhonorowany Medalem Europejskim za niezwykle wysokie standardy jakości świadczonych usług.